Ekonomia feministen erronkak
SEMINARIOA

Ekonomia feministen erronkak

Nazioarteko online mintegi honen helburua elkarrizketarako eta eztabaidarako gune bat eskaintzea da, Latinoamerikako hainbat herrialdetan, Euskadin eta Espainiako Estatuan ekonomia feministei buruzko esperientziak eta lan-aukerak trukatuz.

Corporación Ensayos para la Promoción de la Cultura Política (Cauca, Kolonbia), Instituto de Estudios Interculturales (IEI) Universidad Javeriana de Cali  (IEI), Hegoa Institutuak (UPV/EHU) eta Lanki Institutuak (MU) antolatzen dute, eta Kolonbia, Ekuador, Bolivia eta Euskadiko hizlari aditu gisa parte hartuko dute. Cauca Iparraldeko emakumeen ahalduntze ekonomikoari buruz Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziak (GLEA) finantzatutako proiektu baten parte da.

Urriak 31

• Aurkezpena: Marcela Amador (Ensayos) eta Maite Fernández-Villa (Hegoa)

• Hitzaldiak: Magdalena León, FEDAEPS eta REMTE (Ekuador); Alejandra Miller, Agencia Nacional de Reincorporación (Kolonbia); Marcela Amador Ospina, Corporación Ensayos (Kolonbia).

• Azaroak 7

• Hitzaldiak: Amaia Pérez Orozco, XXK kolektiboa. Feminismoak, pentsamendua eta ekintza (Bilbo); Fernanda Wanderley, Instituto de Investigaciones Socio-Económicas (IISEC), Bolivia; Elizabeth Fernanda López, IEI, Universidad Javeriana de Cali (Kolonbia).

• Ondorioak eta mintegiaren amaiera: Marcela Amador (Ensayos) eta Irantzu Mendia (Hegoa).

Ordutegia:

09:00-12:30 (Kolonbia); 15:00-18:30 (Euskadi)

Bi egunetarako esteka: https://us02web.zoom.us/j/88416632174?pwd=OWhicXVSak0yN2h5cUlwb2ZpZ1JsUT09

Informazio gehiago:
(34) 94 601 36 71 / hegoa@ehu.eus