Bake ikasketak Ukrainako gerraren testuinguruan
SEMINARIOA

Bake ikasketak Ukrainako gerraren testuinguruan

Nori zuzendua: Hegoako masterretako eta Garapenari buruzko Ikasketetako Doktorego Programako ikasleei zuzenduta dago batez ere, baina interesa duen edonori irekita dago.

Datorren ostegunean, abenduak 1, 12:00etatik 14:00etara, Zubiria Etxean (Sarriko) Ukrainako gerraren testuinguruan Bake Ikasketen egungo egoera aztertuko duen mintegia egingo da.

Saioa ingelesez izango da eta online ere jarraitu ahal izango da https://ehutb.ehu.eus/canal1  kanalaren bitartez.

Hizlariak

• Auður Örlygsdóttir, Höfði Reykjavík Peace Centre, University of Iceland

• Silja Bára Ómarsdóttir, Höfði Reykjavík Peace Centre, University of Iceland

• Gunhild Hogesen Gjorv, Centre for Peace Studies, UiT, The Arctic University of Norway

• Itziar Mujika Chao, Hegoa Institutua (UPV/EHU)

• Karlos Perez de Armiño, Hegoa Institutua (UPV/EHU)

Proiektua

Mintegi hau proiektu honen parte da: InPeace - People, Communities and Cities in Peacebuilding: An Inclusive and Intersectional Approach to Peace Studies. EU Erasmus+ eta Nordplus Higher Education ekimenek finantzatzen dute.

Hauek dira proiektuan parte hartzen duten erakundeak: Höfði Reykjavík Peace Centre, University of Iceland; Tampere Peace Research Institute (TAPRI) at Tampere University, Finland; Centre for Peace Studies, UiT The Arctic University of Norway, Trömso, Norway; Center for Interdisciplinary Studies (CIS) of the University of Sarajevo, Bosnia-Herzegovina; and Hegoa, Nazioarteko Lankidetza eta Garapenari Buruzko Ikasketa Institutua, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU).

• Hasiera data/ordua
    2022ko Abenduak 01, 12:00