JARDUNALDIA

Datorren martxoaren 30ean Gizarte-eraldaketarako hezkuntzari buruzko VI. jardunaldiak. Ikaskuntzaren kultura: hezkuntza eraldatzailerantz aurrera egiteko giltzarri ospatuko dira Bilbon.

Goizean, hizlari izango dira Lia Pinheiro Barbosa, Universidad Estadual do Ceara-ko irakasle eta ikertzailea, eta Juanjo Celorio Díaz, Hegoa Institutukoa. Honako esperientzia hauek ere ezagutaraziko dira: FUHEM, Justicia Alimentaria, Arabako Foru Aldundia eta Red COMPARTE.

Jarduera hau erakunde hauek antolatzen dute: Euskadiko Garapenerako GKEen Koordinakundea, Hegoa Institutua eta eLankidetza-Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentzia.

Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu hemen programa.

Izena ematea (martxoaren 24ra arte) hurrengo formularioaren bidez.

Xehetasunak

• Hasiera data/ordua