Gasteizko nekazaritzako elikagaien estrategiari buruzko lan batek lehen saria lortu du Ekonomia Sozial eta Solidarioaren I. Unibertsitate Lehiaketan

Data: 2022(e)ko Abenduak 23

Joan den abenduaren 20an, Bilbon, Helena González Gonzálezek Ekonomia Sozial eta Solidarioari buruzko Master Amaierako Lanen 1. Unibertsitate Lehiaketako lehen saria jaso zuen, Udal-politikek trantsizio sozio-ekologikoetan duten potentziala: Gasteizko Nekazaritzako Elikagaien Estrategiaren ikaskuntzak lanarengatik.

Lan honen abiapuntua trantsizio sozioekologikoei buruz hausnartzeko beharra da, estrategia publikoak hartzea eta zehaztea ahalbidetzeko ekintzatik abiatuta. Oihane García Santiagoren tutoretza izan zuen, Hegoa Institutuak eta UPV/EHUko Ekonomia Aplikatuko Sailak koordinatzen duten Globalizazio eta Garapeneko Master Ofizialaren esparruan.

Bigarren saria Ricard Mendietak jaso zuen, TFM “Bogan” esperientziaren hazkunde kooperatiboko prozesuaren sistematizazioa lanagatik, eta hirugarrena Mariana Garciak, Emakumeen ahalduntzea Ekonomia Solidarioaren eremuan: REAS Euskadiren kasua lanagatik.

Deialdi honen helburua da Ekonomia Sozial eta Solidarioaren eremuan Master Amaierako Lana (MAL) egiten duten unibertsitate-ikasleen artean arlo horri buruzko azterketa eta ikerketa sustatzea eta sustatzea:

EKONOPOLO – Ekonomia Sozial eta Solidarioko Poloak antolatzen dituen jardueren barruan kokatzen da lehiaketa hau, Bilbon eta lurraldean ekonomia eraldatzailearen eredu hau sustatzea helburu duena. EKONOPOLOa administrazioaren, unibertsitateen, enpresen eta gizarte zibilaren, Bilbao Ekintzaren eta REAS Euskadiren arteko lankidetzatik eraikitako proiektua da.

Informazio gehiago:

Berria REAS-Euskadiko webgunean.

Saritutako lana kontsulta eta deskarga.