Gosea eta gatazka: Ukrainatik mundo osoko elikagai krisira
MAHAI-INGURU

Gosea eta gatazka: Ukrainatik mundo osoko elikagai krisira

Azaroaren 24an, osteguna, 19: 00etan, "Ukrainatik mundu osoko elikagai krisira" mahai-ingurua ospatuko da Arrupe Etxeko areto-nagusian (Aita Lonjendio 2, Bilbo). Jarduera, Gosearen Aurkako Ekintzak sustatu du, Hegoaren laguntzarekin eta eLankidetza / Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziaren babesarekin.

Hizlariak:

• Manuel Sánchez Montero. Gosearen Aurkako Ekintza / Acción contra el Hambre erakundeko harreman instituzionaleko zuzendaria.

• Rafael de Prado. Gosearen Aurkako Ekintza / Acción contra el Hambre erakundeko Gosea eta Gatazka proiektuaren arduraduna

• Karlos Pérez de Armiño. Hegoa Institutuko Giza segurtasunari, tokiko giza garapenari eta nazioarteko lankidetzari buruzko ikerketa taldeko ikertzaile nagusia.

• Amélie Gauthier. Oxfam Intermoneko influentzia humanitario eta gatazketako arduraduna.

• Charo Arranz Díez. Save the Children Euskadiko zuzendaria.

• Elsa Fuente. UNICEF Euskadi zuzendaria.

Azaroaren 24an bertan, 11:30etik 13:30era, lan-saio bat egingo da euskal erakundeen artean, Gosea eta Gatazka gaiari buruzko lankidetza-bideak bilatzeko. Saio honek "Gosea - gatazka: gosea gerra-arma gisa erabiltzearen kontuak" izenburua du.

Informazio gehiago eta izen-ematea esteka honetan.

• Hasiera data/ordua
    2022ko Azaroak 24, 19:00