Oraindik izena eman dezakezu gure bi masterretan

Data: 2023(e)ko Ekainak 30

Uztailaren 7tik 11ra bitartean, Globalizazio eta Garapena Masterra Ofizialean aurrez izena emateko hirugarren eta azken epea egongo da zabalik, Hegoa Institutuak eta UPV/EHUko Ekonomia Aplikatuko Sailak koordinatuta. Izapidea UPV/EHUren orriaren bidez egiten da.

Gainera, Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emantzipatzailea online Masterraren aurrez izena emateko epea zabalik jarraitzen du. Hemendik egin dezakezu izapidea.

Globalizazioa eta Garapena Masterra lankidetzari eta/edo hezkuntzari lotutako pertsonen eta gizarte-ekintzako beste arlo batzuei lotutako pertsonen lanbide-gaitasuna hobetzera bideratuta dago. Gure ustez, horretarako beharrezkoa da: tokiko errealitateari eta errealitate globalari buruzko ikuspegi kritikoa zabaltzea; lankidetzarekin eta hezkuntzarekin lotutako eduki espezifikoak etengabe eguneratzea; balioak txertatzea, eta irizpide etikoek eta gizarte-hobekuntzako irizpideek gidatutako garapen profesionalerako gaitasuna ematen duten gaitasunak garatzea.

Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emantzipatzailea online masterra espezializazio akademikora eta ikertzaileen prestakuntzara bideratuta dago globalizazioaren fenomenoari eta garapen-prozesuei dagokienez. Diziplinartekoa da eta Garapenari buruzko Azterlanen (Development Studies) tradizioan txertatzen da.

Curriculumetik kanpoko praktikak egiteko aukera eskaintzen dute.

Gehiago jakin nahi baduzu, jarri harremanetan Hegoa Institutuko Prestakuntza Arloarekin:

June Oribe Iriondo: june_oribe001@ehu.eus / 946 01 70 47

Estíbaliz Madrazo San Emeterio: estibaliz_madrazo001@ehu.es / 946 01 71 31