Aurrez izena emateko epe berria Globalizazioa eta Garapena Master Ofizialerako

Data: 2023(e)ko Maiatzak 22

Maiatzaren 29tik ekainaren 2ra zabalik egongo da Globalizazioa eta Garapena Master Ofizialean aurrez izena emateko bigarren epea, Hegoa Institutuak eta UPV/EHUko Ekonomia Aplikatuko Sailak koordinatuta.

Globalizazio eta Garapena Master Ofiziala espezializazio akademikora eta ikertzaileen prestakuntzara zuzenduta dago, globalizazioaren eta garapen-prozesuen fenomenoei dagokionez. Diziplinartekoa da, eta Garapenari buruzko Ikasketen (Development Studies) tradizioan kokatzen da. Euskal Autonomia Erkidegoan curriculumetik kanpoko praktikak egiteko aukera barne hartzen du.

Hegoako beste masterrak

Hegoak eta UPV/EHUk beste master ofizial bat koordinatzen dute, Garapena eta Nazioarteko Lankidetza Master Ofiziala. Master hau, aurrez izena emateko epea itxita dagoen master honetan, garapenerako nazioarteko lankidetzan espezializatutako langileak prestatzera bideratuta dago batez ere, oinarrizko erreferentziatzat ekitatea, pobreziaren aurkako borroka, giza garapena eta iraunkortasuna hartuta. Master honek, gainera, Latinoamerikan, Afrikan, Asian edo Europan garapenerako lankidetza-proiektu batean derrigorrezko praktikak barne hartzen ditu.

Bi titulu ofizial horiez gain, Hegoak eta UPV/EHUk Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emanzipatzailea Masterra koordinatzen dute. Berezko titulua da, campus birtualaren bidez ematen dena, eta garapen kritikorako lankidetza bultzatzen duten pertsonak prestatzea du helburu, justizia soziala eta hezkuntza emantzipatzailea sustatzeko gai diren subjektu politikoak indartuz.

Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emantzipatzailea online masterrean izena emateko epea zabalik egongo da hurrengo asteetan.

2023/2024 ikasturteko master ofizialetarako aurreinskripzioa, onarpena eta plaza-erreserba UPV/EHUren web orriaren bidez egiten da. Berezko masterrerako, berriz, UPV/EHUren orrialde honen bidez egingo da.

Hiru masterrek Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziaren laguntza ekonomikoa dute.

Informazio gehiago:

June Oribe Iriondo